Alarasel evet bende alttan kontrol ettiklerini duydum, henuz oyle birsey tehlif edilmedi kabulde etmem asla, suan oraya gitmeyi dusunuyorum, ozelde iyi bir byan domtor ile devam etmek istiyorum bu sureci, acikcasi sık doktor degistirmenin iyi oldugunu dusunmuyorum, iyi bir arastirma sonucunda sizin deneyimleriniz ile karar verecegim insallah 😀