Bsrksc merhabalar ben de geçen hafta çatı muayenesi oldum(3cm açıklık var demişti doktorum bana da) ve o gün çok hafif ağrılarım olmuştu adet sancısı gibi. doktorum beni uyarmıştı kahverengi lekelenme ve hafif agrın olabilir muayeneden dolayı demişti,3 gün kadar kahverengi akıntım oldu sonra geçti. Hala sancım falan yok beklemedeyim. Sizin de muayeneden kaynaklanıyor olabilir.