İlk zamanlar psikolojik olarak da yemek yiyememe durumu oluyor meyveye yönel bol bol meyve ye onu iştahın kabul eder yemek kendi yaptığımı yiyemiyodum bende ilk zamanlar kendin yapma başkası hazırlasın sana ne canın isterse az az ondan yemeye çalış umarım atlatırsın bu zamanları