Msaid Hayrli geceler kızlar bn 23.haftamdayim ikindiden beri. Gecmeyen bi kasık agrim var adet agrisi gibi ama bn adetken bile bu kadar agri gormedim 😔bu haftalarda normal mi acaba sizden yasayan varmi
Hilahila Bsraerdm ben de 20 haftalığım ben de de yarım saattir başladı sağ tarafta. Büyüme ağrısıdır dedim ama ...
Msaid Yarinda gecmesse gitcem zaten ya insallah bisey yoktur bi oglum var 4 yasinda bu ucuncu gebelogim bundan once bi dusugum var
Tugce5454 Benimde sadece sağ kasığımda çok şiddetli bir ağrım oldu doğurcam sandım okadar şiddetliydiki acile gittik orasıda idrar tahlili yaptı eritrosit değerim 155 çıktı idrar yolu enfeksiyonu ya da böbrekle alakalı birşey olabilir dediler tit ve üriner sistem usg yaptırmamı istedi doktor ben de ihmal ettim biraz yaptırmadım bazen yine ara ara sancı giriyor ihmal etmeden doktora gitmek lazım. İnşallah böbreklerimde taş yoktur. 😔
Beyzasu Msaid benimde oluyor kac gündür gecmedi. Uzaninca hatta daha fena bence. Dolasinca rahat ediyorum ben. Rahim geriliyor ondandir ama enfeksiyonda olabilir. Yinede doktora git emin ol!
Msaid Benim sabaha gwcmisti kizlar insallah tekrar surekli olmaz sizin bebisler kız mi kiz bebekte kasik agrisi cok oluyormus benimkide kiz acaba ondan mi ki😃
Beyzasu Msaid en sevmedigim teoriler, hurafeler, koca kari laflari bunlar 👎🏻. Cinsiyetle hic bir alakasi yok tabikide!