Aysegulkaymakci Haftadayız ve bebek başaşağı pozisyonda yani ayakları midemde kafası kasıklarımda seklinde. Bu durum normal mi ? doguma 3 ay var ve o kadar süre başaşağı olması düsüncesi biraz korkutucu geldi
Feyzanuuurk Aysegulkaymakci benim de böyleydi doktor bir sorun görmedi normal bir durum böyle olması ters olmasın yeterki dedi şuan 38haftalığıö ☺️
Mucizem00 Aysegulkaymakci çok normal sevinmelisin hatta sezeryana gerek kalmayacak dogum pozisyonuna geçmiş bebek
Aysegulkaymakci Mucizem00 evet normal dogumda da böyle olduğunu biliyorum ama daha 3 ay var ya kendi kendime o kadar uzun süre nasıl öyle duracak diye düsünmeden edemedim
Aysegulkaymakci Semooshh evet dönüyor galiba gecen ay bası yukardaydı iki hafta once başı sağdaydı simdi başaşağı olunca .. sıkıntı olmamasına sevindim ☺️☺️
Ahmer0412 Aysegulkaymakci ben 28 haftalığım 12. Haftadan beri baş geliş korkma cnm yani gayet normal üstelik rabbim onları o düzene göre yaratmış:)
Feyzanuuurk Aysegulkaymakci evet canım aynenen başından beri hep böyleydi şimdi son günlerdeyim dua et ☺️😘
Aysegulkaymakci Beyzadncc tesekkur ederim sevindim ☺️ Bana cok erken gibi gelmisti demek ki böyle oluyor☺️ Bu arada Allah saglikla kucağınıza almayı nasip etsin az kalmış bi nefeste kurtulun insallah
Aysegulkaymakci R_abia hepimizin böyle oluyormus demek ki ☺️☺️ Nasıl öyle aylarca durabiliyorlarsa .. yer cekimi anne karnında ters işliyo sanki ☺️
Aysegulkaymakci Semrasem sizin benden de önce öyle olmus demek ki benim 25. Hafta kafası sagdaydı. Demek ki böyle rahat ediyorlar aman sağlıklı olsunlar da .. tesekkur ederim ☺️
Semrasem Aysegulkaymakci annemde ilk duyduğunda panik yapmıştı daha çok erken diye ama doktor normal olduğunu söyleyince rahatlamıştı 😊aynen sağlıklı olsun tüm kuzucuklar inş
Aysegulkaymakci Semrasem simdi boyle ters oldugunu kafasının kasıklarımda oldugunu ogrendim ya otururken egilip yazı yazıyorum filan kafasını sıkıstırıyorum sanıp korkmaya baslarım ☺️ Tam bir ödlek anneyim ☺️
Aysegulkaymakci Ailesine vatanına milletine hayırlı dürüst dimdik duran sağlıklı bi evlat olsun insallah ☺️ Feyzanuuurk