Merhaba anneler 😊 18 haftalık hamileyim ve Allahın izniyle bir kızım olacakk. İsim konusunda düşüncelerim var fakat öneri istiyorum sizden. Anlamı guzel olsun ve kulağa hoş gelsin istiyorum. Duha Elif düşündüm. Deren ismi de hoşuma gidiyor. Sizler kızlarınıza ne isim taktınız/takacaksınız?😊😊😊🙏🏼🙏🏼