Sase Benim normalde adet günüm 8 temmuzda ama olmadım suphelendm kendimden midebulantim falan vardı içime kurt düştü test aldım ve çift çizgi çıktı silikti sonra tekrar gittim test aldım yaptım ve yine pozitif çıktı silikti oda sonra gidip kan testi yaptırdım negatif çıktı inanamdm hüsrana uğradım dün de tekrar eczaneye gittim iki tane daha test aldım yaptım yine silik çıktı iki çizgi ne yapmam lazım benim şimdi
Drydnz12 Damla6606 geç döllenme olsa bile ilk kanda çıkması lazımdı canım, arkadaşa boş ümit vermeyelim. Önce bilelim öyle konuşalım, arkadaş sonradan üzülmesin🤗 o yüzden sanırım bu sefer olmadı ama olacak elbet bi gün 😊 rabbim isteyen herkese versin 🙏🏻
Sbnm06 @Sase test büyük ihtimal bozuk çünkü kanda çıkmayıp idrar testinde çıkması imkansız bu geç dollenmede olsa önce kanda çıkar sonra idrarda
Esesen Rdk yok canım öyle deme ben ameliyat olacaktım kan testi yaptılar negatif çıktı 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendik 2. Testte olabiliyor yani kan testinde de