Kubracbkblt Merhaba hanımlar 36 haftalık hamileyim ve son 1 aydır karaciğer enzimlerim yüksek çıkıyor aynı durumla karşılaşan arkadaşlar var mı herhangi bi olumsuz etkisi oluyor mu bebeğe ??