14+3 haftalık hamileyim ve sürekli kuyruk sokumumda ağrı var oturup kalkarken bişey koparmışcasına agrıyo , dokununca bişey yok ama oturdugum yerden kalkarken bagırasım geliyor . Sürekli yürüsem de agrıyo sürekli yatsam da . Doktorum ortopediste görün dedi ama önce den böyle bişey hiç yaşamadım. Yaşayanlar var mı 1 hafta 10 gündür böyle hep