Zuleyhakaan Premsesimvaar ilk gebeliğimde olmadı o durum ama ikincide olmuştu. Bebeğim doğduktan sonra farkettım kı istemsız eli yada ayağı titriyor titreşim gibi. Doktoruma sordum normal olduğunu söyledı
anapanda12 Ara ara benimde bebeğim kasıklarımın üzerinde titriyor sanki karnımda da oluyo bilemiyorum bekliyim belki bilen vardır