Geçmiş olsun canım bende diş agrısı çekiyorum 37.haftamdayım günde 2 tane parol kullanabilirsin dedi doktorum bende çok ağrıdığında zaman parol kullanıyorum geçmedi duramadım antibiyotik önerdi diş doktoru kendi doktorumda gebelikte kullanabilecegim bir antibiyotik verdi antibiyotik iyi geldi agrılarım arada oluyor