Merhaba arkadaşlar.
9 aydır Gebze merkez hastanesine gidiyorum son 2 haftam doktorum hafta sonu ve mesai bitiminden sonra gelmiyor bende zaten o doktor İcin gidiyorum sadece
Yakınımda tuzla devlet var hıc gitmedim bilmiyorum tavsiye eden dogum yapan varmı