Havvauygun Sabahtan beri kasıklarımda hafif adet sancısına benzer bir ağrı var geçmiyorda bu normal mi?Benimle aynı durumu yaşayan var mı?
Emine982 Bende 34+3 olucam bırazdan bendede var bu agrılar hergün oluyor artık cok şiddetli degil oyuzden sıcak tutmaya çalışıyorum kendimi doğuma hazırlanıyor bebısler ama haftaya doktoruma sorucam neden bu kadar sık agrı oluyor diye