37+3üm ve beni en son bir ay önce gören annem bugün izmirden gelip göbeğimi gördü annemin tepkisi 6 aylık duruyorsun hala orda 3 kiloluk bebek var gibi durmuyor dedi yapıyla alakalı olabilir iç karnım geniş senin de belki gaz şişkinliğinde dahil olmuş olabilir veyahut iç karnın dar olduğu için öne doğru büyüyordur ?