Emirsmother gerçekten özellikle son zamanlar daha da zorlaşıyor. Benim hiç mide bulantım, aşermem, çatlağım olmamıştı çok rahat geçti 8. ayıma kadar hamileliğim. Hatta 6 aya kadar karnım bile belirginleşmemişti :) Sonra başladı hepsi, ne yatıp kalkabildim, ne kalkıp geri yatabildim. Çatlaklarım birden oldu, karnımın altı ödem topladı. Sağ kolumda karpal tünel sendromu oldu, eklemlerde su birikti ve hissizleşme başladı. Ayaklarımın şişi hiç inmedi, 3 doktora gittim 3ü de şaşırdı, tansiyon şeker yok şükür ama naparsam yapayım ayaklarımın şişini indiremedim. 2-3 numara büyük terliklere anca sığdı ayağım :) Yine de olsun, ne diyelim, rahme düştükleri an başlıyor annelik, sağlıklı olsunlar da her zorluğa katlanıcak gücü bi şekilde buluruz inşallah. Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻🥰