Arkadaşlar 39+2 hamileyim, nst de falan hiç sancı çıkmadı şimdiye kadar. Daha önce hiç böyle olmamıştı, bugün yürüyüş de yapamadım, aşağıya çok fazla baskı hissediyorum, salondan mutfağa bile kalktığımda sanki çocuk iki bacağımın arasında gibi, hemen oturmak istiyorum Bi yere duramıyorum ayakta. Doğum mu yakın acaba, bebek mi geliyo dersiniz?