Aylininzz Arkadaslr ağdadan sonra ilk defa afedersinz genital bölge alt taraflar sişti yürüyemez oldum aranizda hiç oyle durum yaşayan oldumu ?
Elif7781 Aylininzz maglum havalar sıcak ağdada kıvam yakalamak biraz zor oluyor ne kadar klimalı ortam da olsa insan vücudu sıcak birde hamilelikten dolayı deri daha da hassas ve bazılarında şişlik hiç agda yapmasa bile oluyor bebek pişik kremi aldıysanız eğer biraz sürün
Elif7781 Aylininzz maglum havalar sıcak ağdada kıvam yakalamak biraz zor oluyor ne kadar klimalı ortam da olsa insan vücudu sıcak birde hamilelikten dolayı deri daha da hassas ve bazılarında şişlik hiç agda yapmasa bile oluyor bebek pişik kremi aldıysanız eğer biraz sürün
Dilan1636 Ben normalde agdaya gidiyoruö ama en son gittiğimde benimde oldu çok kötü yarın gidicem korka korka gidicem çok kastıysan ondan da olmuş olabilir
Aylininzz Esesen aynen öyle geçse çok iyi olck şuan belime sancilar girur hafif hafif ruyamda doğuruyordum zordu yaa korkttum çokk uff
HulyaDuru Aylininzz benim de öyle oldu yürüyemedim ağrıdan ağlayacak duruma geldim 😔p.tesi doğuma giricem kuaför bile ne uğraşıyorsun ağda ile iyi cesaret sende ki dedi 🙄😳🤠