Aslan12 Kızlar 29+5 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini bugün çok az hissettim 3 4 kere falan ve Rahim de hissediyorum çocuğu karnımda da hissetmiyorum hareketlerini korkuyorum doktora gitmelimiyim acaba 😔😔
Cerenylmzz Aslan12 için rahat etmezse git bi kalp atışlarını dinle canım bişeyi yoktur iyidir merak etme ama git dinle ne kaybedersin 🙏🏻 Bebiş iyidir içini rahat tut ❤️
Endil Aslan12 ha ben yanlış okudum 29 oldu hala hissetmiyorum diye okudum azaldıysa endişelenme ya bazen benimde öle oluo
Tugbain41 Aslan12 bende de gün boyu çok yorulduysam bebişte benimle beraber yoruluyor, diğer gün uyuyor az hareket oluyor birkaç kere böyle denk geldim belki seninde öyle bir şey olmuş olabilir,
Endil Bence gitmelisin cünkü ben 28 haftalığım ve 22 haftadan beri cok şükür hergün hissediyorum en az üç dört kere ve cevremde de duyuyom bu haftalarda hissedilio mutlaka doktora git kontrolünü ol