Yess perinatolog baktı söylediklerimi söyledi. Üstelik tarama testilerim temizdi. Ne geliyosa Allahtan dedim aldır, karnında olurse üzülürsün dediler. Başka doktor baktı konseye yönlendirdi konseyde de amniosentez dediler gerek yok dedim genetik test yaptir dediler yaptırmadım. En son prof.aydan biri baktı. Uzun konuşmadan sonra baktı bi şey yok sağlıklı gayet dedi. Bi ay sonra ilk söyleyen doktorla randevum vardı gerilediğini söyledi. Sağlıcakla gelsinler🌸