Meowduman Merhaba arkadaşlar momyturkey beşik kullanan var mıdır aranızda? Instagramda gördüm çok güzel çok kullanışlı büyüyebiliyor alan ve kullanan varsa bilgi verebilir mi kullanım ve fiyat hakkında?
Beyzanurlina Meowduman o şahısa mesaj attımda 3 bine yakın fıyat verdı yanlıs olmasın kapıda ödeme yapsa alırım ama öle olmuyo guvenemedim sayfaya hıc bır sekılde 😔
Rubab_2020 Nur_elif İnstagram hesabın varsa canim momyturkey yazarsan sayfa çıkıyor beşik modeli orada var . Resim yüklemeyi bilmiyorum o yüzden yükleyemiyorum 😊
Meowduman Beyzanurlina bende yazdim yenidoğan için 1200 dedi 4 yasa kadar ki 1250 dedi 10 yasa kadar ki 1950 dedi
MinikPrensesAnnesi Meowduman bi ara bende çok heveslenmiştim sonra burda satan bi mağaza buldum gittim yakından inceledim vazgeçtim hem çok pahalı hemde sanki hemen kırılcakmış gibi
Meowduman Drryy valla beşiğin fiyatı o değil ayrıca gayet güzel kullanışlı şık bence. Başka beşik oneriniz varsa alabilirim 😊
MinikPrensesAnnesi Meowduman aynı malzeme olmayabilir ama fiyat yaklaşık olarak aynıydı😁 naçizane tavsiyem sizde görmeden almayın🌸