Sibel_imm Rzlgln534 sanırım o sorunu hemen hemen bütün hamileler yaşıyor ilaç değilde bol su ve biraz daha kayısı tarzı şeyler iyi gelecektir katı yiyeceklerden uzak durmak iyi gelecektir.
Cansn Rzlgln534 ne yaptıysam fayda etmedi valla. 40 hafta çektim. Doğurdum dikişim açıldı onun korkusuna ıkınamıyprum. Bir senedir kabızım neredeyse