Arkadaşlar ben doktorum, Demir ilacı muhakkak aç karna alınmalıdır, tok karna içilirse emilimi hiç olmaz, ilacı boşuna içmiş olursunuz.. çok bulantınız oluyorsa su yerine, sıkma portakal suyu ile birlikte içebilirsiniz, demirin emilimi de böylece artmış olur.