Merhaba arkadaşlar herkese hayırlı doğumlar, bugün yürüyüş için çıktığımda rahmimde 4 5 defa kuvvetli kısa süreli ağrı oldu eve kendimi zor attım, kasığımda ve belimde adet ağrısı gibi bir ağrı var, doktora gitmeli miyim, 38+ 1 deyim nişan vs bişey yok.