GamzeLmira Ebru0101 Al benden de o kdar yarın kontrolümüz var bakalım ne olur. Sancı nşan hiçbişi yok. Ama bebeğim geçen hafta 3700 küsürdü. Eğeer 4ü geçerse zorunlu sezeryana alırım demişti doktor. Bakalım ne olcak 🙄
alinci01 Ebru0101 ah bende aynı durumdan müzdaribim😫 ne sancı ne nişan hiçbirşey yok.Son 2 gözüküyor ama doktor 9 günden önce suni de vermem dedi.Çatal muayeneside yapmadı bekliyoruz
Ebru0101 GamzeLmira kuzum benimde yarın kontrol var valla hiç bişe demiyor normal dogum günde vermiyor hafif hafif sancılarım var gibi ama çok az
GamzeLmira Ebru0101 Evet benim doktorda öyle. Hakkımızda hayırlısı olsun. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
ZeynepAlpim Ebru0101 bende de durum aynı yarın kontrol var bakalım ne diyecek doktor. Regl sancısı gibi sancılarım oluyor karnım 3 gündür taş gibi ama bakalım kısmet artık
Ebru0101 alinci01 ya kız bana da yapmadı çatı falan gerek yok dedi boyun uuzm normal dogum yaparsın diyor hayır kkrku sardı beni 40 41 falan olursa artık o zaman sunide almak istemiyorum sendemi adanalısın buarada 😬
alinci01 Ebru0101 valla bende anlamadım,şimdi sancı çekip sonra çatın dar deyip sezaryen yapar diye korkmuyor değilim😂 yok manisalıyım ben 😂
anapanda12 37+3 gelsin istiyorum artık yoruldum tükendim diyorum ama böyle giderse bizde 40ları görürüz herhalde Allah sağlıkla huzurla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah 🤗
Ebru0101 Gkayra aboooo maşallah maşallah sorun oluyormj peki? Bebekte hareketleri nasıl azalma varmı benim eskisi kadar degil hareketi
Gkayra Ebru0101 acayip derecede hareketli çok canımı acitiyo onun dışında çok şükür bı sorunumuz yok ,bu gidişle 42,yi görecek benimki 😄çok beklersin anne diyo... ☺️👶💙
Ebru0101 ZeynepAlpim ayyyy o taş gibi beniii mahfetti kız valla hepümiz aynı dertten muzdaribiz saglıcakla alsaydık kucagımıza 🤷♂️