AzeriKizi Selam Arkadaslar Ben Azeriyim Yardiminiza ihtiyacim var Bende yumurtlama problemi var polikistik overim.Bu ay femara+menogon+catlama ignesi Ekofaz kullandim.bu gun ignenin 11.gunu test pozitiv.sizce bu gebelikmi?
Nurgulll_ AzeriKizi iğneden 15 gün sonra test yapılmasının daha uygun olduğunu biliyorum iğnenin etkisiyle pozitif çıkabiliyor bende 3 sefer vurulmuştum inşallah bebeğiniz sizinledir hayırlısı olsun 🙏🏻
issss AzeriKizi Catlatma ignesinin 14 gunu lozitif cikmisti. Hamileyim simdi. sizdr biraz bekleyin derim.
AzeriKizi issss tesekkur ederim cevabiniz icin.İnsallah saglikla kucaginiza alin. bende bu gun 12ci gun dunkine gore test baya koyulasmis iki cizgide aynidir resim yukleyemiyorum
Deletedmom2224 AzeriKizi rica ederim ne demek. Benim mesela 11. Günden 14. Güne kadar negatif cıktı 15. Gün pozitif cıktı gebe olduğumu öğrendim 15. Günden önceki her test yanıltıyor malesef. Inşallah tutmuştur ve hamilesinizdir 😊