Hanımlar merhaba 37. Haftadayız bugün ntsye bağladı doktor sancılarım çıktı açıklık var mı diye baktı yok dedi normal doğum olucaktı bebeğim şuan 3500 kg doktor böyle giderse sezeryan olursun bebeğine herşet yarıyor kilo alıyor dedi şekerim çıktığı için her hafta kan veriyorum normal çıkıyor ama doktor şekersen kaynaklı olabilir yediklerine dikkat et aranızda bu şekilde olan var mı veya 4 kg üstü doğum yapan bu gidişle sezeryan olucam ama normal istiyordum