Merhabalar 9 haftalık gebeyim ve bugün kontrole gittik çok şükür bende bebeğim de çok iyiymiş doktorumuz öyle söyledi fakat eve geldim sıcak bir şey geldi akıntı sandım baktığımda baya koyu bir kan gelmişti sonra daha olmadı sizce kötü bişe var mıdır doktoruma gitmeli miyim hemen agrım sancım da yok bu arada 😓😓😓 cevaplarınızı bekliyorum