Bizde 35+2 olduk benim de kasıkkk ve bel ağrım başladı sanırım yalancı sancılar , doktorum olursa bu belirtiler normal demişti . Sıklaşırsaaa görüşelim demişti , şuan normal geliyor ama canım acıyor bebeğim bi yerde toplanıyor karnım çok gergin ve sert . Bide aynı pozisyon da yatamıyorum , yada oturamıyorum batıyor heryerim 😪Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏