Zeynepca Kızlaarr ya 16+5ikizlere hamileyimm. en arkadaki dişimde dolgu vardı kırılmştı şuan çeksem elime gelcek resmenn.. yarın doktora gitmeyi dusunuyorm.merak ettimm cektiren oldumuu. bide yanlislkla falan yutarm diye korkuyorm suan 🤦🏻♀️
Kucukannee Zeynepca canım ben de 4. Ayimda kanal tedavili olan disimi cektirdim. Doktorlara hamile olduğunu mutlaka belirt onlar ona gore morfin kullaniyorlar
Kvggbibg Zeynepca benimde bugun ön disimdeki dolgum kırıldı orasi bosluk kaldi.tedavi ediyorlar mi acaba
Betul11 Zeynepca bir kanal tedavisi yaptırdım ve 20lik diş çektirdim Allahın izniyle bişe olmaz çok şükür biz iyiyiz ❤️
Haticengin17 Ben çektirdim baslarda tedirgin oldum biraz agrısını cektim ama gecmedi hiç devletle falan ugrasmayıp gidip özele cektirdim kurtuldum o agrı ve çürük bebege daha cok zarar veriyor