Sema_6161 Arkadaslar daha yeni gebeyim 5haftalıkmışım ama kesede bebek oluşmamış henüz bu durumda olan varmı? Cok üzüldüm fikir verirmisiniz?
Badevehande Sema_6161 daha çok küçük gözükmez tabi 5+5 ilken gittiğimde bebek yoktu 7+1 de tekrar gittim kalp atışı ve bebeği gördük canım
Emineomer Sema_6161 bende 6+2 günlükken vajinal ultrasonla gördüm canım normal ultrasonla görünmüyor o haftalarda canını sıkma 🌸
Nouwellemariee Sema_6161 bizim 8. Haftada bebek oluşmuştu. 5.haftada kese bile belli belirsiz bişeydi
Sema_6161 Öylemii valla doktor öyle deyince oluşabilirde oluşmayabilirde dedi bebek o yüzden umutsuzlandık hemen ya😞
Gizemiray Sema_6161 doktorlar korkutuyorlar neden anlamadım bende ilk gittiğimde 5 haftalıktı görülmedi ve doktor bu haftada zaten görülmez dedi 8 haftalık oldum gittim öyle gördük 7.hafta da falan görünüyor sanırım hiç moralinizi bozmayın
Kuzey88 Sema_6161 evet ücretsiz bu arada ben 6da bile göremedim endişe etmeyin doktor neden öyle demiş anlayamadım
Kuzey88 Sema_6161 bu arada cevapla kısmından yazarsanız yazdığınız kişiye uyarı gider yoksa görünmüyor
Nouwellemariee Sema_6161 bizim 8. Haftada bebek oluşmuştu. 5.haftada kese bile belli belirsiz bişeydi
Tazeanne0134 Sema_6161 kuzum benimde 5 haftalıkken keseyi gördük ve içinde bebek yoktu ama şimdi maşallah kuzuma nasıl hareketli nasıl hareketli yani üzülme kuzum 7-8-9.haftalarda görürsün ve büyüdükçe her şeyiyle net görürsün bende 11+3 haftalık hamileyim