Selam sevgili anneler ve anne adayları:) bugün ikili test için doktor randevumuz vardı. Ama bebeğim sürekli yattı. Doktor hareket ettirmeye çalıştı. Ben öksürdüm doktor karnıma vurdu falan baya uğraştık hareket etsin diye. Hatta doktor ne kadar tembel bi bebek diye espri yaptı. Ben de git sonra bidaha gel dicek diye korktum açıkçası. Zar zor ölçtüğünü söyledi sonuç iyi dedi çok şükür ama benim içimde şüphe kaldı o kadar uğraşınca acaba doğru ölçüldü mü diye. Benimki gibi zor ölçülen var mı. Ben biraz pimpirikliyim bu konularda oyüzden kafama takıldı🙄