Benimde sol topuğumda ağrı olup geçiyordu sizin ki gibi, sonra bi gece bir başladı, yürüyemedim, basamadım üstüne ve yaklaşık 2 gün sürdü. Bende çok korktum topuk dikeni diye çünkü kronik ve tam olarak geçmeyen bir şeymiş o. Eğer deri üzerinde bir yara veya tahriş yoksa hemşire tanıdığımız bize buz koymamızı ve masaj yapmamızı söylemişti. O şekilde 2 günde geçti.