Kızlar merhaba, bugün itibariyle 37+0 gebeyim, doktorum yaklasik 33. Haftada plesanta yaslanmasinin basladigini, ancak bebegin suyu azalmadikca ve gelisim geriligi olmadikca bunun sorun teskil etmedigini soylemisti, ancak 40 haftayi gormeyiz, 38-39. Haftalarda aliriz bebegimizi demisti. Bugunku son kontrolde yaslanma biraz ilerlemis, suyu da azalmis az da olsa, bebek hareketleri cok iyi ve kilo alimi da haftada 250 grama denk geliyor, 2 hafta oncesine gore 500 gram almis, su an kilosu 2.800 gr. Boyle bisi yasayaniniz var mi, dogum esnasinda ya da sonrasinda bebege ya da anneye bir zarari var mi korkuyorum:( Yasim 36 bu arada, ilk hamileligim, doktor haftaya gormek istedi, ona gore dogum tarihini belirleyecegiz.