tugba04 37+3 haftaya cati muaynesi dogum sekli ona gore belli olcak ama tabiki normal istiyorum bebegim 28. haftadan beri dogum pozisyonunda bakalim ne olcak 🙂
SonglTa MerveTaer ben şubat annesiyim ama boyle gıderse mart olucam sanki ☺☺ 4 günüm var ne sancım var ne agrım
LittleMan @MerveTaer benim yanıma Ziyarete gelmişlerdi tabı aslında o saatte yasak ama cok kalmamak kaydıyla bişi demiyrlar. Refekatcı da şöyle sorduk biz o an için kendi başına idare edemeyecek gibiysen Kalıyor bi kişi tabi tercih bayandan yana erkek görmedim. Bende gerek görmediler cnkü sadece serumla vıtamın takvıyesi gerekti yuruyordum ağrım sızım yoktu. O yzden kimse kalmadı . Hemşireler sağolsun baya ilgiliydi zaten
MerveTaer LittleMan sezeryan olucaz ama illaki gerekecek biri annem kalıcak inşallah tek yapamam zaten ilk deneyimim
Burcuk MerveTaer anne evinde olunca çok şükür iş yapmıyorum kendi evim olsa yemekler mecburen bendeydi :/
MerveTaer SonglTa burda bi anne sabah kalkmış altıma ettim falan demiş bi sabah meğerse suyu gelmiş 😀 doğumu başlamış bugüne kadar içinde kalan olmadı 😀
Halidemat MerveTaer Hazırlıklar bitti sayılır beşiği eşyaları hazır. 35+1 oldu ve sezeryan olacak inşallah
Downtowngirl Hastane çantanıza neler koydunuz? Kendiniz için ve bebeğiniz için ayrı olarak. 36-1 im hala çantam hazır değil eksiğim var, bebişin eşyalarını da yıkamadım daha off çok sona bıraktım herşeyi yetişemiyorum 😪😭
MerveTaer Downtowngirl 10 tane bez 2 zıbın 3 kat elbise veya tulum ağız mendili 2 tane battaniye portbebe kendim için lahusa terliği tacı bi pijama takımı bi gecelik emzirme sütyeni 5 adet kilot bi paket ped çorap 2 tane aklıma gelen bunlar
CiaoBella MerveTaer ben bugün çatı oldum; çatın uygun dedi doktor ben de normali seçtim. Ama tabi bebilerin işi belli olmaz gelmezse sezaryene döner son anda. Hayırlısı olsun inşallah🙏 Mart 16 tahmini doğum tarihim
MerveTaer CiaoBella benimde tahmini 16 marttı fakat sezeryan olacağı için 7 mart dedi doktorum 38+5 te giricem Allah’ın izniyle Rabbim herkesi sağ sağlim yavrusuna kavuştursun
ZeynepUranSnmez Zehra kusura bakmayin size yaziyorum ama dogumunuz yakin hemde ayni doktor oldugu icin rahatsiz ediyorum soru sorarak hakkinizi helal edin
seydanurceyhan Bende 37 haftaligim pazartesi gittigimde belli olcak normal istiyorum isallah oglum normal gelir herseyi hazir yikandi utulendi yerlerine yerlesti hastane cantalarimizda hazir sadece pasamin gelmesi kaldi bakalim pazartesi doktorumuz ne dicek hepimiz isallah sag saglim kucagimiza aliriz evlatlarimizi🙏