Kızlar merhaba
13+5 gunluk hamileyim. iki gundur affedersiniz yogun koyu kivamli sarimtrak renk akintim mevcut . Idrar rengim falan normal fazlasiyla su da tuketiyorim yanma kaşıntı gibi şikayetlerim yok . Tek basina yogun akinti ve kasik agrisi korkutmaua basladi. Basina gelen var mi acaba tavsiyeniz lutfen. Sali gunu kontorolum var erkenden gitmeli miym