Emine_8 33 haftalık hamileyim ishalim midem bulanıyor hiç bişey yiyesim gelmiyor kusasım geliyor üstüne biraz da lekelenmem oldu korkuyorum 😔
Ozican Emine_8 ishalle birlikte kusmadan çok korkarım ben enfeksiyon çıkmıştı bende bir kere öyle 😔 ihmal etmeyin
Efsoo Emine_8 bende 32 33 haftalikken oyleydim ama lekelenme yoktu.son haftalardayiz canim doguma yakiniz o uzden.ama leke varsa mitlaka doktoraa de
Betusunannsi Emine_8 nasil bir leke? O haftalarda bende de aynisi oldu ama leke yoktu. İshalden dolayi basurun varsa o kaniyor olabilir. Cunku ishal basuru hemoroidi sisirip tetikliyor.
Kelebegimmm Öncedende olduğunda ishal lekelenme birliktemiydi?benim bildiğim yediğiniz bişeyden değilse sonlara doğru ishal doğum belirtisi.bence gitmeseniz bile arayın söyleyin doktora