Mevsimselhaller ben de 14.haftamdayım devlet hastanesine gittim dün gayet açmış bacakları hareket ediyordu. Doktor gördü çok erken söyleyemem dedi. Ben de sinirlendim kalktım özele gittim o arada tepetaklak dönmüş bi de arkası dönük. Görcez diye uğraşırken canımız çıktı, doktor da inat etti görmeden bırakmam diye 😂 en son bi çıkıntı falan bişey yok yüksek ihtimal kız dedi. Ama onu görene kadar canımız çıktı, hala karnım ağrıyor bastırmaktan 😂