rukiye-02 Arkadaşlar bana yardımcı olur musunuz benim iki hafta önce kanamam oldu doktor progestan yazdı onu kullanıyorum 22. Haftamdayım bir daha hiç kanamam olmadı düşük tehlikem ne zaman geçer
Mom72626 rukiye-02 canım progestanı ben 6. Haftadan 30. Haftaya kadar kullandım ama 15. Haftada serklaj oldum. Şükür nazar değmesin şuanlık iyiyim 32. Haftadayım. Uzanma iş temizlik yapma inşallah senin de güzel geçer ❤️❤️🙏🏻🙏🏻
Ipek34 rukiye-02 yani ultrasonla bakılması lazim kanama alanı kalmış mi falan diye. Tekrar ne zaman gidiceksiniz
derinmilatuncay rukiye-02 düşük tehlikesi her zaman vardır bilemezsiniz siz dikkat edeceksiniz yorulmayacaksınız
Mervednr rukiye-02 bende serviks uzunluğu 27 mm doktorum yukarı çıkmaz ama aşağı inmemesi için elimizden geleni yapcaz dedi. O yüzden düzelir mii bilmiyorum canım. Yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktorum.
kyrmm rahim agzi kisaliginiz ne kadardi kaçinci haftada ogrendiniz.benimde baslarda dusuk tehlikem vardi.sonra 16.haftada rahim agzi kisaligi var dediler 26mm 18.haftamdayim bugin adet agrisiyla gittim 38 mm olrak olctu.progestana devam dedi
rukiye-02 Ipek34 hapım bitince gideyim diye düşündüm doktor da ne zaman gelmem gerektiğini söylemedi bol su dinlenme ve progestan kullan geçer dedi
Kelebegimmm Bu haftalarda artık düşük tehlikesi olmaz erken doğum olur.Allah hepimize zamanında doğurmayı nasib etsin🤲🏻
madl41 rukiye-02 aynı ben 😊 19. Haftamda hafif kanamam oldu progestan verdi doktorum geçen gittim 1 hafta daha tedbir amaçlı kullan sonra bırak dedi ama bana çok yaradı bırakasım yok😊 iki gün sonra 21. Haftama gireceğim
kyrmm Mervednr şu an 18 haftaligim ekstra bisey yapmadim yormadan gunluk hayata devam ettim hep uzandim.ama bugun adet agrisi gibi bi agri var doktor bu iyi bisey degil dedi.prigestani arttir dedi
Senadmrts Arkadaşlar Dün apandisit ameliyatı geçirdim patlamadan hemen aldılar bebeğim 5aylık sizce normal Doğuma engel olur mu ameliyat aranızda olan var mı birde erken Doğuma sebep olur mu
Seymaa16 Arkadaşlar ben 6 haftalık hamıleyimdüşük tehlıkem var progestoran kullanıyorum bazen kan oluyor küçük bazen akıntı içinde pembelık baZen hiç birşey korkuyorum stres yapıyorum bu durumuyasan varsa yardımcı olabılırımı korkuyorum
Hubannaz Seymaa16 ben progestani kulladgm gbi kanamam gecti.kesinlikle uzanin hep yormayin kendinizi ve bol su icin
Seymaa16 Hubannaz teşekkür ederim canım 😘 çalışıyorum ama evde kaldım daha çok iş yaptım bıraz hareketle bi insanım ama butıkte çalıştığım için sakin be rahatım 👍🏻
Mervednr kyrmm 26. Haftada 27 mm di 28. Haftada 26 mm yarın kontrol var 15 gün geçti bakalım ne durumda