Hnfe Aselsumm ilk gönlünden ne geciyorsa onu koy 25 haftalik hamileyim 12. haftada cinsiyet ogrenmeye gittigimde icime erkek dogdu ismini ömer koycam demistim ömer olck Allahım nasip ederse
Gmz88 Aselsumm ben oğlumun adını İsmail çınar koycam. İsmail rahmetli kayinpederimin ismi eşim istedi çınari da annem istedi. Benim Bi söz hakkım kalmadı 😂 ikisini de kırmak istemedim
Busraasunal Aselsumm benimde oğlum olacak 18 haftalik allahın izniyle hep erkek diye doğdu içime en başından beri çınar ege istiyorum sanırım öyle olacak eşimde kırmadı beni sağolsun tamam dedi. 🤗🤗
Kitapsev 9 haftalık hamileyim bende 😊 Erkek olursa Mert Barın koymayı düşüyoruz. Kız olursada Zeynep Masal