15+4 deyim benim de ağrıyor özellikle sol kalçam zaten bel fıtığım vardı doktora sordum ağrıyan yere buz koy ve yoga yap başka birşey yapamayız dedi kaşık ağrısı da batma gibi sancı şeklinde oluyor arada da adet ağrısı gibi geliyor ama dayanılmayacak gibi değil rahim büyüdüğü için olabilirmiş internetten araştırmıştım