Mrb arkadaşlar Bn 19 haftalık hamileyim 2 li test yapmadım 3 lü test için doktora gittim beyninde kitle görüyorum dedi detaylı untrasyon da 7mm kitle belirlendi 3 lü test belli olmadan bısey diyemem dıyor doktor cok korkuyorum genetik hastalık olabılır dıyor eşimle herhangi Bı kan bagım yok akrabalık ve akrabalarım arası da yok Bı sıkıntı ama korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum🤣🤣🤣