Efoli Semaa12 bende kullandım canm 32. Haftaya kadar corasprin 100mg kullandım kan sulandırmak amaçlı günde 1 defa bir sıkıntımız olmadı çok şükür
Fatos00 Semaa12 bende bir bebek kaybından sonra tedbir amaçlı verdi doktorum 36. Haftadayım bıraktırdı doktorum içtiğim süreçte de bir sıkıntı olmadı çok etkili bir hap değil sonuç da.
Burcu77 Semaa12 banada hamilelikten once varis vardi onu soyledim corasprin verdi gunde 1 tane iciyorum insallan sorun olmaz
BaranBeren 36 haftadayım bir düşüğüm oldu diye doktor başlattırmıştı hala kullanıyorum 36. Haftanın sonunda bıraktıracakmış
Btl1995 Semaa12 hayır ilk gebeligim ve cok sukur düşük yasamadim daha önce. Ama doktorm herhangi bi pıhtılaşmaya karşı onlem almak icin rahimde kan dolasimi normal seyretsin diye kullandiriyor. Gunde bitane alıyorum cok dusuk gramajlı bi hap zaten
Elif7781 Semaa12 ben gebelik zehirlenmesi nedeniyle kullandım sezeryan olucagim icin doktorum 32 de bıraktırdı
sevval55 Semaa12 3. Ayımdayım 2 günde bir kullanıyorum kalbi durmasın kan yoluyla iyi beslensin vb diye
neslihanuluumut Semaa12 benimde kan pıhtılaşmam var gebe olduğumu öğrenir öğrenmez coraspin ve iğneye başladm kan sulandırıcıdır zararı olmaz 30 haftalarda bıraktım iğnelerimide doğuma bir hafta kala bırakacağim
Cigdemmmm neslihanuluumut canim birsey merak ediyorum bende igne ve hap kullaniyorum tabi baslardayim daha bu igneden dolayi sezeryan mi olucaksin cok merak ediyorum galiba genelde sezeryan oluyormus