Merhaba şuan aynı durumdayız dün ölçüm yapıldı her şey güzel ama rahim ağzı 4cm di en son dünkü değer 2.7cm çıktı nst ye girdim sancı hissetmiyordum ama sancılarım çıktı hastanede yatıyorum aynı ilaçlar bana da uygulandı şuan sancılar dindi. Tedbir amaçlı nst ye devam ediyorlar. 2 doz da ciğer geliştirci vurdular. Buarada ikiz gebeyim ve henüz 28. Haftadayız :( alttan muayene de rahim biraz yumuşamış ama açıklık yok dedi ben de çok tedirginim