Merhaba arkadaşlar hayırlı günler . Aranıza yeni katıldım rabbime binlerce kes hamdolsun hamileyim. Rabbim istiyen herkese bu duyguyu tatmayı nasip etsin inşAllah . Gebelik haftası nasıl hesaplanır ? Son adet tarihim 16 mayıs hesaplamalara göre 8 haftalık olarak görünüyorum ama doktor ultrasyondan bakınca 6 haftalık dedi bişey anlamadım yardımcı olurmusunuz . Bu haftalar neye göre hesaplanıyo . Şimdiden teşekkür ederim 😊