Bayanlar merhaba, bugun 21+3 olduk , son iki üç gündür bebeğim günde iki üç kez toplanıyo bazen göbeğimin yanında bazen kasıklarıma doğru. Ve idrarımı getiriyo bu durum. Normalde de calıstıgım için ayağa kalkınca genelde baskı hissediyorum sertleşme olmasa bile saat bası tuvalete gidiyorum. doktorumu aradım ters dönmüş de olabilir bakmamız lazım dedi yarın gdicez ama cok korkuyorum. Yaşayan yada bilen var mıı ? Ters döndüyse nolcakk