1tgbadunya Kızlar merhaba, ilk gebelik muayenesi internette vajinal ultrason yazıyor ama bir kaç arkadaşım o şekilde baktırma diyor? Siz ne yaptınız bilgisi olan var mı?
sevval55 1tgbadunya bana vajibal bakmadı dört haftalıkken gitmistim karından baktı bebegin oluşumunu gordu hücre olarak sonra kese için çağırdı. Ayrıca vajinal bakmakta isteyebilir göremezse, karşı gelmeyi doktor sonucta bi bildiği var
Buharaa 1tgbadunya illa aşağıdan olucak diye birsey yok canım. Kimisinin karnindan bakıldığı zaman da gözüküyor. Benim ilk alttan oldu ama doktorum ilk göbeğimden baktı göremedi ondan sonra alttan baktı. Eger alttan bakmak isterse sana da sıkıntı yapicak bi durum yok baktirabilirsin
Alarasel 1tgbadunya illaki vajinal ultrason kullanılmıyo 5 6 haftalıkkn kese vs gözüküyo ztn 7 8 en geç kalp atışı duyuluyo karındn bakılıncada alttan muayene zararlı drğil ama güvenilir ellerdeysn yani iyi bir dr olması lazm
BusraVeli 1tgbadunya Alttan baktırmak zorunda değilsin senin isteğine bağlı olan birşey ama bir zararı da yok herkes zararlı diyor ama o kadar zararlı olsa doktorlar bakmaz ama tabiki ultrasanla çok sık baktırmak da iyi birşey değil bazen doktorlar karından göremiyor ilk haftalarda o yüzden alttan bakmak istiyor
handhnde 1tgbadunya adet gecikmesiyle kan testi yaptı.7-8 haftada göbekten baktı.34 haftadayım alttan muayene olmadım.
1tgbadunya Teşekkürler kızlar, bi arkadaşım hayır gerek Yok falan dedi bende böyle şeyleri daha ilk kez yaşıyorum teşekkürler 🙏🏻 ben şuan beş haftalık hamileyim tahlil öyle diyor 🌸
360604 1tgbadunya benim kanamam olduğunda acilde alttan baktılar bir sorun olmuyor kalp atışını dinlemek tehlikeli oluyormuş yüksek enerji verildiği için
Melekannesi_ 1tgbadunya doktor sizin bebeginize zarar vermek istemez bence 🤙 karından bakıp göremezse vajinal ultrasonla bakmak isteyebilir kabul edip etmemek size kalmış ben batırmıştım bikere bir sıkıntı olmamıştı sizin tercihiniz
bicirinannesi 1tgbadunya benim de vajinal bakmıştı canım. Bi sıkıntı olmadı çok şükür. Şuan 35 haftalığız ☺️
sevgitekes 1tgbadunya yok öyle bişey ben boş gebelik yaşamıştım erken gittim diğer bebeğe meraktan 4+6 ydi karından baktı kese görünmüyor dedi 5+3 te baktık karından gördük keseyi iki hafta sonra kalp atışı duyduk karından ama duymazlarsa boş gebelik te kaç kere alttan baktılar zor oluyo
yigitmom_ 1tgbadunya gerekli durumlarda bakılıyor ama benim doktorum acil durum olmadığı durumlarda aslaa vajinal onermem dedi
sevgitekes 1tgbadunya yok 5+3 te keseyi görmüştük 7+2 de gittim kalp atışı duyduk ultrasyona göre 6+2 ydi
Tusubasa 1tgbadunya hasta istemediği sürece alttan muayene etmiyorlar zaten böyle şeyler senin isteğine bağli
gezentianne 1tgbadunya Vajinal ultrason bir halk efsanesi olarak nedense kötü yayılmış zararlı diye ama bilimsel olarak öyle bir şey yok,aksine erken dönemde bebek nerede nasıl tutundu görmek ve gerekirse müdahele etmek geç kalmamak için doktor vajinal bakmak isterse bakmalıdır
sydtns 1tgbadunya vajinal ultrasonla hiç muayene edilmedim. 4 haftalıktı testte çıktığında 5. Haftada kese göründü sonra kalp atışı. Doktorun ultrasonu iyi olunca gerek duyulmuyır bence
ZeynebFuad 1tgbadunya ilkini vaginadan yapdirma dusuk tehlikesi olir. O zaman bakdirilirki onda kese gozukmez karindan bakinca
NihanMine 1tgbadunya ilk muayene vajinal diye birşey yok eğer değerlerin düzenli arttıysa ve herhangi bir şüphe yoksa alttan bakmasına gerek kalmaz zaten ayrıca bir zararı olsa zaten bakmazlar yani korkma kan testini ver 2 günde bir Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊 kese 1000 li değerlerden sonra bebek de 2500 lü değerlerden sonra görünüyor demişti doktorum
espalp 1tgbadunya kereyi görüyorsa vajinal muayene yapmıyor sanırım doktorlar. Ben hiç vajinal muayene olmadım 28 haftada