gzmyndmrr 17.haftadan 32. Haftaya kadar yemek ve wc harici kalkmadım, nidicard ve progestan kullandım bir iki kere pruluton iğne vuruldu 17.haftada serklaj işlemi yapıldı rahim ağzında kısalma olduğu için, 23. Haftada açılmam oldu hastanede yattım ciğer geliştiriciler yapıldı, hemşireler bile moralimi bozmaya yeminliydi sanki o ara temizlik görevlisine kadar bana bebeğin yaşamaz şöyle böyle bi ton konuşuyorlardı ama ben yinede stres yapmamaya uğraştım hedefi en zirveye olmasada biraz daha ileri haftalara diktim mümkün olduğunca bol bol dua ettim, yasin suresi okudum okuttum herkese bebeğimin sağlıklı zamanında doğması niyetiyle, ya mübdi zikrini çok çok çektim, ayaklarımı yastıkla yukarı kaldırıp sürekli dinlendim, kaşar peynir muz sade maden suyu süt yoğurt meyve vs çok çok tüketmeye bir gram dahi olsa bebeğimin kilo almasına çabaladım. Şimdi çok şükür Rabbime bugünleride gördük. Biraz da nasip meselesi ama yaptıklarımı herkese tavsiye ediyorum yediğimden okuduğuma kadar riskli bir gebenin veya bir başka gebenin şifası umudu belki bunlarda gizlidir diye her fırsatta paylaşıyorum. Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi 🤲🏻🤗👶🏻