Gulsahhatuun Gereksiz bir yorum olmuş herkes birsey söyler bosver takma kafana bende Allah nasip ederse kızımın adını Sahra koyuyorum. Banada ismini degistir anlamsız diyen oldu değiştirmedim, kimseyi de takmadım onemli olan benim o ismi söylerken ne hissettiğim ve kötü bir anlam tasımaması, biz beğenmişiz koymuşuz anne baba olarak kime ne.