Gul2727 bilmiyorum ki canım doktor çok iyi durumu gerek yok dedi daha önce yazmıştı ben reçeteyi kaybettim kontrole gittiğim de bi öncekinden durumunun çok iyi olduğunu söyledi bende geçen hafta başladım bakalım vitamin kullanıyorduk onu bırakıp balık hapına geçirmişti