Kafayı yemeye ramak kaldı. Ellerimin uyusmasina hiç çare bulamamisken yaklaşık 1 saattir de yüzümde uyuşma va burnumda başladı ağzım çemen falan hep uyuşuyo napicam bilmiyorum. Birde evimden de uzakta başka sehirdeyim. Yarın donucem ama napicam bilmiyorum geçmesi için 😟